sobota 5. září 2009

Dark Wholε Haz€lnut

Tak jsme chtěli jít do kina na český film Muži v říji, o kterým nedávno mluvil jeho režisér na 24 v pořadu Před půlnocí, tak mě napadlo, že by se na to dalo jít. Takže jsme vyjely, ale prodavačka ze sousedních potravin zablokovala na dlouhé minuty frontu u budky, kde si vždycky kupujem lístky, já byla mezitím jistit u automatu, který na naší výchozí zastávce taky je, ale stihla jsem koupit jen jeden lístek, a už tu byl bus. Takže jsem ho dala kámošce, protože mám lítačku, a plán byl takovej, že si přikoupíme lístky až budem přestupovat. Kámoška vystupovala už o stanici dřív, než bylo nutný... což za jinejch okolností nevadí, protože naše přestupní trasy se kryjí 3 zastávky, ale automat je na tý prostřední, kam jsme šli v mírným deštíku pěšky. Z dálky vidím, že automat červeně bliká, nevěděla jsem (kdo je v alianci s cholerikem, zná), jestli to mám říkat, ale tak řekla jsem "asi je mimo provoz ten automat," což se potvrdilo. Přes ulici byla trafika, tak čekáme na přechodě, abychom tam doběhly. Celou tu dobu nevím, kolik zbývá času do odjezdu, nemám totiž hodinky ani telefon. V trafice měli na skle napsaný "jízdenky nevedeme" což bába inside nasraně potvrdila a pak to začlo...totální nasrání, hlasité nadávky na ulici, že bych se k ní radši neznala. Klopýtám za ní při hledání trafiky nebo automatu na okolních zastávkách i na jiných trasách. Nikde nic, tak navrhuju "tak koupíme u řidiče, co nám zbejvá..." a ona "nebudu platit předražený za 50 Kč u řidiče, co si myslíš!" Pak mě napadlo jít do blízkého supermarketu albert, kde jsem nikdy předtím nebyla, s nadějí, že tam bude vevnitř trafika. Což nebyla. Akorát, že já tam vešla, a ona zůstala venku, aniž by mě předem nějak upozornila, sháním tý pindě lístek, a ona mě asi ráda nechává v takových situacích, ať si je řeším sama, jako bych já byla v MHD krizi. Tak jdu zase ven, mezi lidma mi bylo už trapně, a tam o kus dál byla zašitá trafika. Tak říkám "jdem tam" prostě last chance for me, já bych se domů dostala, ona jen na černo. Ještě říká "to nic neznamená...," ale naštěstí měli na skle nalepený "prodej jízdenek." Akorát, že ty prodavačky jich měli málo druhů, a musely jsme koupit trochu dražší (o 2 Kč only) a šly na tu zastávku. Tam se bohužel ukázalo, že nestíháme. Další bus jel 15,o7 a kino začínalo 15,o5. Lístky do kina rezervované na mou mejlovou adresu. Domlouváme se, co budeme dělat. Říkám, ať jedeme, že třeba půjdem na jinej film. Btw mohu říct, že mě tahle situace nasrala až teď, já se v krizi tolik nerozčiluju, spíš mám strach, co bude a komplikace mě mrzí. A ona na to: "To je konečně slovo do pranice!" (jako to, že říkám, ať jedem)...že se jako konečně umím vyjádřit. Hele ona je to přece jen kamarádka, která mi celkem rozumí, takže to myslela tak nějak upřímně a nepřímo mi dala radu, ať na ni asi příště zařvu ty pí*o co děláš, prstě bude to tak a tak a jedeme! Jo to bych asi měla dělat, a ne za ní lítat jak hadr na holi a nechat ji vypotit takový mrdoviny... Tak jsem jí to aspoň s klidem vrátila, když jsem jí řekla, že jsme ušetřily 2 Kč oproti nákupu lístků u řidiče. Radši jsme běhali v mrholícím deštíčku a proběhaly tak půlhodinu. Klíčovou půlhodinku, no co. Takže příště ji musím chytit a zařvat ať nedělá pí*oviny :-) Jo měla bych se poučit.

Žádné komentáře: