sobota 5. září 2009

kaštany, žaludy a kožené boty


Taky máte takovou depku z toho, že asi už definitivně končí léto? Mám krize hlavně z toho, že bude brzy škola a to znamená pravidelný režim a dbát na oblíkání, což je v mém případě un peux problem a nemám oblečení na podzim. Neřkuli na zimu. Asi mi navrhujete, abych si vzala od loňska. No loni jsem moc (=vůbec) nenakupovala, a to co mám, mi asi bude small protože jsem přibrala asi (snad) pět kilo na prdeli a vaně, takže se do toho nevejdu. Takže jediný rozumný východisko bude asi obětovat pár set na permanentku do fitka a zkusit to vyredukovat aspoň pár centimetry, nebo obětovat pár set na nějaký stahovací kalhotky od žeber po stehna.
Ty boty jsou pěkné, že? Zvlášť se mi velmi líbí ta podrážka. Barva by se dala určitě dobře kombinovat. Já ale takhle vysoké podpatky nenosím, teda spíš vůbec žádné, ani baleríny, jen tenisky power. Ale jsou skvělé, takový sen do buducna: umět v tom chodit!

Žádné komentáře: