sobota 19. září 2009

é vola vola si sa


I woke up in Olomouk večírek byl minulej tejden lepší, než tenhle narozeninový, ale co se dá dělat. Aspoň mi bylo popřáno a dostala jsem dárek, což byla celkem výjimka. Anebo ne, hodně lidí mi popřálo (4), ale rodiče jaxi ne. Nechápu, jak se zrovna rodiče na to můžou vysrat. Bonus byl včera aspoň sklenice čínského švestkového vína na účet podniku od milého a zajímavého čajovníka. Jéé a má psa stejnýho jako je Igorek, tudíž ridgebacka s hlavou velkou jak kovadlina, olízla mi ruku ta obrovská ťupa jménem TeQuila Sunrise. Paxme jeli pro bike deponované o 10 vesnic dál. Jo a ještě jsme jely vlakem of course. No celkově na piču den, až na odpoledne, kdy bylo klasika posezení u babičky. Ještěže tyhlety dny je docela vedro a slunečno, bejt podzim, tak je to fakt depka a wopruz. Od bratrancA pěkný dárek: dva booky zedice oko, čímž mi zdvojnásobil sbírku. Teď mě napad jeden det, kde jsem zas udělala chybu: Dad měl chuť na štrůdl z jablek a poslal mě do krámu pro těsto a dal mi za úkol to upíct. Jsem se na to měla vysrat v tom vedru tam běžet a přijít tak o prvních 10min mojí oslavy u babičky. Samozřejmě, že mi nic neuteklo, ale to ani s tím štrůdlem, protože ho nežral. Z důvodu, že už nebyl teplý. Přitom jsem je (dva kusy závinů) nechala na jeho žádost ohřívat se nadále v troubě, i kdyby muměli zčernat. Fakt narozeniny do piče!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

:)to bue dobry