středa 22. července 2009

Hand Made Plushie*

Zrowna nedávno jsem zjistila, že lidi vyrábí a distribuujou všelijaký figurky minipřívěsky udělaný z měkkých materiálů a prý že PLUSHIES... takže u této příležitosti jsem se také rozhodla zveřejnit jeden mini handbag charm, který jsem si ušila ručně před pár lety. A ještě teď si pamatuju, jak to bylo obtížný, protože ta látka se mi děsně třepila a sešívat ty tiny nožky je na palici pro netrpělivý lidi jako já. Takže respect kreativcům, kteří to uměj sešít hezky, aby to bylo prodatelný. Jo a navíc tomu udělat nějakej lákavej dess.
Pokud jde o materiály, dost hustě to vypadá v plsti, aby to vyvolávalo dojem měkkosti a hebkosti No a co se týká těch designů, tak jsou to povětšinou všelijaký japanstajly jako kawaii nebo prostě všelijaký cute systémy. Škoda, že tu nemám nějaký zbytky textajlů ani nitě, protože se mi teď zachtělo sbastlit nějaký nový kreaturky! Mám tu však noblesní vlnu z drahýho, ale dobře zásobenýho shopu Marlen, takže si můžu vyrobit nějakýho takzvanýho Kofoláčka, ale prozatím slepýho, jelikož nemám žádný knoflíky na očička. Možná začnu, protože je tu bouřka a může se stát, že za chvíli vypadne net, takže já se loučím for this moment...

1 komentář:

RasPbeRry řekl(a)...

Tak jsem zrowna na devianartu viděla plyšové brambory aka zemáky. Docela mě to dostává. Pokud jde o bouřku, tak se to tady furt motá a nezachčije a nezachčije. Pεαc€