čtvrtek 23. července 2009

River Cottage


Výhodou kabelovky a neustále jedoucí televize je, že člověk občas narazí na něco, na co by se obyčejně ani nedíval, ale pak si to třeba oblíbí. Což se mi stalo s pořadem BBC River Cottage, který dávaj na Spektru - u mě na čtrnáctce :-) Sympaťák se se silným vztahem k přírodě a průvodce pořadem čili farmou River Cottage v Dorsetu je Hugh Fearnley-Whittingstall, a to byl předtím usídlen v metropoli Londýně, než se vydal směrem stravování bez umělotin vevnitř s čímž samozřejmě souvisí pěstování zeleniny a bylinek. K tomu se pak přidružil i chov ovcí, což je pro mě ta méně příjemná část pořadu, kterou se ale taky vyplatí vidět. Pro mě osobně nejpřínosnější je koukat se jak Hugh vaří a hlavně učí vařit návštěvníky River Cottage, kterým chce ukázat krásu vaření a zpracovávání vlastních výpěstků. Tohle sledování odnaučujících se návštěvníků od umělé supermarketové stravy je divácky asi oblíbená část ve stylu reality-show a osobně se mi zamlouvá. Ale to vaření a ukázky zahradničení více. Mimojiné si tato show klade za cíl naučit Brity trochu hospodařit s penězi rodinného rozpočtu. Pěstování je styl i pro mě. Do budoucna to snad rozjedu víc!
Fotka odsud.

Žádné komentáře: