pondělí 3. srpna 2009

mezipatrö

Přes všechnu nádheru scene stylu se jím teď nemůžu probírat, protože se musím a potřebuji věnovat tomu, co mě živí, čili studium a příprava na zk. Včera jsem začala Q1ö aka počátky modernismu v Brazílii. O tom je btw vhodné vědět, že nezačal jen tak, nýbrž pod vlivy italského futurismu a to, co bylo z dnešního pohledu na futurismu nepěkné, tudíž inklinace k nacionalismu, se v Brazílii projevilo také. Nicméně za oficiální propuknutí modernismu v BR se považuje Týden moderního umění, konaný v Sao Paulu 11.-18. února 1922.

1 komentář:

H.a.n.n.y řekl(a)...

ne ne nejsem tam zaregistrovaná ty kytičky mám z dolliecrave.com :) .. a záhlaví z deviantartu :) ale jinak moc děkuju :) .. ty to tu máš moc pěkný :) .. nikdy jsem na blogspotu.com nebyla takže to tu pro mě je uplná novinka ;)