úterý 4. srpna 2009

plum brandy & damson gin

To ale trvalo dát tu fotku naležato! Tyčinky PAPADOPOULOS jsou yummy a dost sladké... ke kafíčku a zmrzlince. Nic žeru to samotný. Jsem si to v rychlosti koupila a hodila do kabele, kdyby byl hlad po cestě, a taky protože mám rádo plechowky *poop* za 55 czk (jedno FIMO). No a co dál, tak po tý korálkárně jsem sháněla Fimo a lak na Fimo. Nejdražší papírnictví v centru: nothing. Druhý nejdražší (oba total communist interior) nothing... jen jakási snad italská modelovací hmota (DAS?), která ovšem schne na vzduchu a to je vše. Tak ještě old system Koh-i-Noor (diamonD) a tam se ptám, a paní mě zavedla do oddělení kreativity, kde bylo všehovšudy asi 10 kostek Fima v 4 barvách za 66 k. Opět. Pak sady 10ks za 339, což už jsem u sebe neměla a 24x24 g za 8o9!! Chtěla bych to moc, ale... za pět prstů nee. Lak samozřejmě nic. Tak jsem to vzdala, že jedu domů. Jdu kolem obchodu pro umělce, tak tam na zkoušku vejdu, zapípá gong woe... tam měli woe Fimo za 70 k a "lak včera poslední prodali" ježííín lidi chtěj nakupowat a oni samý vejmluvy! Mrdám na to a jedu domů. V mojí vsi si konečně koupím Fimo v barvě hnědky no.75 a OH! lak na Fimo, kde mi dali vybrat z dvou (2) velikostí. Tak jdu domů a konečně je mi dobře. mishel-princess.blog.cz

1 komentář:

Norden řekl(a)...

Jej ty máš štěstí :D tkovejch obchodů..to my máme jen papirnictví :D Jinak HTML samozřejmně mám,jen mi to nechce přijmout;(